måndag 23 april 2012

Hallen

Hallå!

Ny vecka igen. Hoppas ni alla hade en fin helg, trots ruskväder. Tänkte jag skulle visa lite bilder på hallbygget, golvet är lagt och målning och åter målning återstår.

 Det blev ett Italienskt klinkergolv i grått och vitt. Ljust och fint.


Vi är supernöjda med golvet. Snart får jag börja fixa med möbler och pynt, det allra roligaste :))

Tänkte förstås ha massor med rosa Mårbacka i fönstren.
Nu väntar skohyllan som vi ska ha här ute på en omgång färg. Ha en fin måndagkväll.

Kram Camilla

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men du så fint golvet blev. Passar perfekt med resten. Jaa jag ser dom, Mårbacka pellisarna alltså!!!! Kanoners!!!!
Bästa måndagskvällen till dig.
Kram
AC

Lilla Brödhult sa...

Åh så fint ditt golv blev helt underbart och snart får du börja med det roliga att inreda hallen,,
Ha det så gott kram Helene

Tinas bo sa...

Åååhh vad tjusigt det blev!!!
Härligt att kunna börja dekorera.. :)
Mårbackor passar perfekt! :)

ha en fin vecka
Kram Tina

Källeboda lantliv sa...

Jättesnyggt golv .. Ja nu är det bästa kvar .. Inredning .. Kram jeanette

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Fina du!!!!
Blev så himla fint
Önskar dig en jättefin dag
Kram KRam

Vita små hjärtan sa...

Fiiiint!!!!!! Kul och fixa finliret!!!!
Kram på dig Vännen/Agnetha

Rebecca sa...

Suuuperfint! Och vilket golv!! Och som du säger - piffningen är det som är roligast!
/Rebecca

Hanna sa...

Jag har tyvärr flyttat min blogg.
Hoppas att du kan följa med.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Hej! Vilken fin ytterdörr. Är själv på jakt efter en enkeldörr som liknar dubbeldörr. Var köpte ni eran?